Detaljer-Jil Sander AW 08/09

Klang


Jag är ledsen men jag tycker redan kläderna ute i butikerna är så satans tråkiga. Jag har idag vart på flertalet press/showrooms och kollat in höstens alla fina plagg (för lite olika projekt som jag meddelar er om senare). Modet är så mycket roligare på hösten, mer att välja på och fler stilar att tipsa om. Just nu är det shorts, skjortor och sandaler som gäller och det är det. Jag älskar det men vet att ni tycker det blir tråkigt med "liknande" inspirationsinlägg efter varandra. Skall försöka förbättra inspirationen genom att gå ut på stan. Jaja hösten som sagt, över ser ni några detaljerade bilder från Jil Sanders höstvisning och där snackar vi snygga plagg. Dock enkla men med både olika material och färger och textilier. Kolla bara in polon och skornas sula! Jaja sommaren har inte ens börjat men vill ändå ha en hel del av höstplaggen kombinerat med det bästa från säsongen vi befinner oss i. Just det ja, sandaler, shorts, kostymbyxor, kortärmade skjortor och runda solglasögon;)

Kommentarer
Postat av: LukasGBG

Jil Sander är verkligen mina favoriter , så grymt att dom hela tiden testar gränserna för hur enkelt det kan bli. Och Clement som frontman gör ju inte saken sämre !

2008-05-12 @ 19:21:32
Postat av: S

Knappast bärbart den här skiten. Så 80 tal att man kräks, men det passar väl Herr Klang, Runda glasögon och Gladiator Sandaler, fulare än så blir det nog inte.

2008-05-12 @ 21:12:35
Postat av: ligyu

S: Sluta larva dig din jävla fjant, gå inte in på bloggen, sluta med kaffet och gå och lägg dig efter bollibompa. Hur svårt kan det vara?

Älska Raf.

2008-05-13 @ 00:01:13
Postat av: Klang

LukasGBG-håller med
S-ingen tvingar dig att bära plaggen
Ligyu-hehe tack=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91