Inspiration-Lackade Loafers

Klang


Har inte varit överförtjust i Pierre Hardys skor men idag fastnade jag för dessa lackloafers. Jag rustade upp mina gamla Acneloafers förra sommaren och de funkar även i år (de är från ss 05). Till dessa vill jag ha superskjortorna från Prada och under kragen vill jag ha ett borstat guldhalsband (ett kort, bara några cm under kragkanten vill jag att de skall sluta).

Skjorta-Prada
Byxor-Burberry Prorsum
Skor-Pierre Hardy
Halsband-Ileana Makri
Solglasögon-Acne

Kommentarer
Postat av: baby loonia

fint

Postat av: Markus W

Riktigt coolt!

2008-05-01 @ 16:28:45
Postat av: patrik

Kanske känns som et uttjatat tema men hade gärna sett mer av det du har på dig för dagen..

2008-05-01 @ 17:14:13
Postat av: Erik

Jag vet att jag kommenterar på fel inlägg, men måste bara fråga dig i vilken prisklass "3.1 Phillip Lim's" sandaler ligger i och vart i sverige man kan hitta de fina sandalerna, jag är väldigt sugen på ett par sandaler i den stilen.

Tack på förhand

2008-05-01 @ 23:10:00
Postat av: Emma

Du borde kanske checka in den här killens kreationer:) http://ernstlindberg.blogspot.com/2008/05/nu.html

2008-05-01 @ 23:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91