Årets snyggaste handskar kommer aldrig bli mina!


Bild: Klicka för förstoring

Burberry Prorsum har denna säsong årets snyggaste handskar. Var på Nathalie Schuterman för några dagar sedan för att frestas lite eller leka med döden och där låg dem, de röda handskarna och skrek köp mig. Dock kostade de typ 4500 kr så något köp blev det inte men frestad det blev man. De gick så långt att jag i mitt huvud kom på bortförklaringar om någon skulle fråga vad de kostade mig! När skall jag vinna på lotto och få 25 tusen i månaden i 25 år?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom är fantastiskt snygga

2008-11-24 @ 11:32:09
Postat av: Jim

De ut att sitta väldigt illa på modellerna. Men snygga var de.

2008-11-24 @ 14:50:08
Postat av: Anonym

Jag föraktar också handskar med dålig passform. Men dessa är ju ändå oemotståndligt vackra och erotiska på något sätt. Jag hade även en sjuk fetisch för de i guld från YSL. BP = <3

2008-11-24 @ 19:29:45
Postat av: Anonym

det är nästan dumt att gå in på nathalie schuterman, man frestas för mycket av det dyra!

2008-11-24 @ 19:32:36
Postat av: klang

Anonym-eller hur

Jim-Saken är att de är riktigt långa. De har vikt ner dem lite på bilderna över kanske därför de ser lite konstiga ut.

Anonym-Ja de e också fina

Anonym-hahah sant!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91