Brothers Winter Ad Campaign!



Som ni kanske vet är jag inget fan av kändisar som agerar modeller, speciellt inte hockeyspelare. Men denna gång spelar det inte så stor roll. Jag gillar Mats Sundin i kampanjen, kanske för att det är Brothers, kanske för att han donerar hela modellarvodet till välgörenhet, ja jag vet inte varför. Ett smart val av Brothers som i förstahand inriktar sig åt den lite äldre publiken (egen tolkning, kan ha fel) och då kan just Mats kanske ses som en stor inspirationskälla. Tyvärr får jag ingen större lust att besöka Brothers efter jag sett kampanjen än innan, men min far kanske får!?


Bild: Mats Sundin fotad av Andreas Sjödin, stylad av Lalle Johnsson.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Nja jag vet inte, Sundin passar nog bättre på isen än framför kameran. Men svårt att gnälla på någon som skänker sitt arvode till välgörenhet. :)

2008-11-13 @ 12:38:24
Postat av: albin

men så illa var det väl inte ändå? kanske inte tip-topbra, men det är ju ändå brothers

2008-11-13 @ 16:04:31
Postat av: Klang

Daniel-´ja vet, de e nästan omöjligt!

Albin-nej nej jag skrev ju de..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91