Ge mig väskan!




Jag vill och behöver verkligen en ny väska. Jag trallar runt med en dustbag från mina Jil Sander sandaler som en fomme. Dock är den sjukt praktisk för nyklar, plånbok, snus och mobil, men den håller inte speciellt länge till, då menar jag både kvalitetsmässigt och stilmässigt. Något som däremot håller måttet både för snusbärandet och weekendresandet är den bedårande lilla Carmencitan över på bild. Jag vill ha den och kan nästan tänka mig att sälja min dator för att köpa den, så inget mer bloggande, lite mer Burberry Prorsum.

Kommentarer
Postat av: klock

meh.. ser ju ut som nån tantig handväska från myrorna. sälj för guds skull inte datorn för den där haha

2008-11-18 @ 11:03:52
Postat av: Eli

Fin väska, men för guds skull sluta snusa. "Snakeskin" var iaf rättstavat denna gång! + i kanten klang!

2008-11-18 @ 14:34:19
Postat av: Cristofer

Snus?!?! Min gud - sluta! Alla stilpoäng är härmed bortdragna från ditt konto och du får börja om från början!

Postat av: milo

SUPERNICE, men lägg av ni andra, snusa är ballt, lite porrigt, jag skulle snusa om jag inte mådde så illa utav det, jag är helt enkelt inte snusmaterial!

2008-11-18 @ 20:34:21
URL: http://milostyle.se
Postat av: Anonym

tantväska från myrorna, bra sagt där. inte snygg faktiskt.

2008-11-19 @ 18:59:54
Postat av: Klang

klock-I så fall vill jag ha en tantväska!

Eli-Om jag hade valet att knäppa på en knapp och sluta snusa skulle jag gjort de. Har nu snusar sedan högstadiet så det är en stund, dålig vana.

Cristofer-Va jobbigt de känns nu.

milo-Haha första gången sedan kanske högstadiet någon hyllar snusen som cool.

Anonym-Smaken är som Göteborgs rapé.

2008-11-21 @ 01:15:46
URL: http://klang.blogg.se/
Postat av: Erik

tycker den va fin men den kostar la miljarder och det är den nog inte värd.

De gör säkert fin profit på folk som dig Klang ;)

Inget fel i det men de svenska märkerna gör minst lika bra grejor till hälften av priset. hmm, eller inte, var bara dirigo av de jag kollade igenom. Vart är alla väsktillverkare i Sverige?

2008-11-30 @ 20:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91