Inspiration-Ice Climbing



Okej jag kommer troligtvis behöva klä mig såhär resten av året om jag överhuvud taget skall ha en chans att komma upp för backen till mitt hus! Isen och snön dödar mina lågskor och jag får ta ett steg i taget, stanna, och så vidare. Till outfiten över behöver jag förutom en röd alt orange Canada Goose jacka med massor utav reflexer och stort asplöv på ryggen ett par matchande isdubbar! Sedan kan Mother Nature försöka fucka upp min väg hem från jobbet...

Skjorta-B store
Hängslen-Acne
Byxor-Ralph Lauren
Kängor-DSQUARED2
Mössa-Number (N)ine
Solglasögon-Linda Farrow x Raf Simons

Kommentarer
Postat av: Andréa

Im in love with the booots!

2008-11-25 @ 09:06:11
Postat av: niki

Gillade bågarna! Japp, smaken är som baken

Postat av: Anton

Blått och orange är jävligt schysst, och kängorna var riktigt fina.

2008-11-25 @ 13:16:34
URL: http://reflectionism.wordpress.com
Postat av: Rikard

Riktigt snygg sjorta där! förresten vet du var man kan hitta nya numret av VMan? har inte kunnat hitta den någonstans och den kom väl ut för över en månad sedan i usa? omslaget må vara fult men några uppslag verkar spännande som det även skrivits om här på bloggen!

2008-11-25 @ 18:13:28
Postat av: Eli

Sjuk blandning av märken och allt. Är själv ingen fan av Dsquared 2, Skorna skulle ha varit så mycket snyggare utan de röda detaljerna dvs. lövet och loggan på hälen.

Smaken är som ditt "bleka arsle", delad.

Tycker verkligen om mössan <3

2008-11-25 @ 23:24:07
Postat av: Klang

Andréa-you are?!

niki-Ja de e coola

Anton-de blev hyfsat bra tillsammans tycker jag.

Rikard-Jag kollade faktiskt efter den idag på presstop men de hade inte fått in den än..

Eli-Ja sjuk blandning OCH ALLT ;)

2008-11-26 @ 00:25:50
URL: http://klang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91