RRL har öppnat på Melrose Avenue, och som dom gjort det!!


I en gammal verkstadslokal mitt på Melrose Avenue har RRL öppnat upp en flagship store. Allt har sitt ursprungliga skick såsom fasaden men även invärtes. Givetvis har det skrubbats en hel del men tanken var att spara så mycket gammalt som möjligt för att skapa en bra miljö till sina nyproducerade vintageplagg. Detta är kanske en av de snyggaste butikerna jag sett på länge (nu har jag ju bara sett
bilderna men det jag ser gillar jag skarpt) och besöker gärna denna om jag befinner mig på Melrose Avenue någon gång i framtiden. Är ni nyfikna på RRL skall ni bege er till SOLO, Norrmalmstorg, i Stockholm där de som ensamma säljer kollektionen i Sverige.

Kommentarer
Postat av: Dennis

That's cool. Billigt och bra, haha. ;)

Postat av: klang.blogg.se

dennis-eller hur! Inte mega mega dyrt dock..

2008-11-12 @ 17:00:12
URL: http://klang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91