The New Designerface for H&M!


Om ni mot förmodan kikat in på någon annan moderelaterad sida eller blogg idag så har nog inte missat (det har trots allt gått flera timmar sedan nyheten släpptes) att Matthew Williamson blir H&Ms nya gästdesigner för våren 09! Den brittiska designern blir härmed av med herrdesignoskulden för H&Ms skull. Om jag skall vara ärlig så vet jag inte vad vi kan vänta oss av sir Williamson förutom blommiga skjortor och byxor? Nja efter CDG hade jag nog hoppats på Jil Sander eller Prada, men nej vi får en designer som aldrig tidigare gjort herrkläder... Kö till kassan på förhand?

Kommentarer
Postat av: Eli

Raf Simons, Jil Sander, giuliano Fujiwara ser jag fram emot! En som kommer leverera desto mindre på herrsidan framöver är ju Sonia Rykiel, så även det är ju verkligen ett samarbete att drömma om.. <3

2008-11-25 @ 23:33:53
Postat av: Klang

Eli-Giuliano Fujiwara hade varit ett riktigt bra och spännande val.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91