Acne Hats S/S 09


Bild: What's your thoughts about the Acne S/S 09 hats?

Ni blir troligtvis inte förvånade när jag nu skriver att jag älskar Acnes vårkollektion! Något jag speciellt tycker om är hattarna ur Pop Classic kollektionen. Det är härligt att se att det vågas med både färg och form (självklart finns det otroligt många fler former och färger, så har vi det sagt) vilket inte är så vanligt inom svenskt mode. Min favorit är hatten i mitten i underraden (otippat?) men stylingmässigt och stilmässigt tycker jag om baskern som ser ruskigt cool ut. Dock krävs det i detta fallet att man både ser ut och har frisyr som modellen, själv skulle jag bara se dåraktig ut. Acnepatrioten i mig hoppas verkligen att spring/summer plaggen kommer i produktion i större utsträckning än höstens där några, faktiskt flera, av mina favoriter inte kom ut i butik. Va tycker ni om hattarna, någonting för er eller inte?

Kommentarer
Postat av: Simon

Nere till höger är nog min favorit trotsallt.

2008-10-31 @ 13:23:53
Postat av: Johanness

truckerkepsen ser ut att komam tillbaka.. måste hålla med föregående, nere till höger är favoriten

Postat av: Klang

Simon-min är i mitten där nere.

Johanness-tror dock inte dne är påväg tillbaka till den stora massan!

2008-10-31 @ 17:28:48
URL: http://klang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91