POUR utökar garderobstänket med skor!


POUR öppnar snart sin första butik i Stockholm och lanserar samtidigt fyra modeller herrskor till utvalda butiker runt om i världen. Det är workerboots, slitna kängor och mc-boots.  En limiterad upplaga av 200 ex i varje modell. Priserna för skorna ligger på mellan 2400-2600 kr.

-Jag vill göra coola skor helt enkelt, som fungerar tillsammans med våra kläder, bla en lyxigare allväderssko som man bara kan stoppa fötterna i, säger POURs designer Robert Berggren.
     "Bootsen känns verkligen POUR tycker jag och den höga kängan längst upp till vänster ser riktigt riktigt fin ut. Får ta mig en sväng till JUS shoowroom och kolla in dem live. Kanske blir det årets känga?
     "Vi gör saker som vi själva tycker om, när det känns rätt och i vår takt", avslutar Robert Berggren. Lanseringen följs upp av fler modeller till våren och utökas också med kängor och boots till dam hösten 2009.

Kommentarer
Postat av: michel

Kängorna längst ner var kan jag köpa dom? går de på nätet?

2008-10-02 @ 13:07:51
Postat av: Bryan

Jag besökte Jus tidigare i veckan och råkade då få syn på den du tycker är finast, och ja, den var väldigt fin.

Postat av: ooja

dom är så galet snygga!

2008-10-02 @ 19:42:32
Postat av: jaa

ja var kan man köpa dom i för butiker? eller på nätet?

2008-10-03 @ 09:57:26
Postat av: klang

michel-än så länge på jus i sthlm

Bryan-ja de e den. Ey mr bloggish nu hehe!

ooja-jag är verkligen positivt överraskad

jaa-Jus, och POUR öppnar snart sin egna butik, där kan du hitta dem.

2008-10-03 @ 11:21:30
URL: http://klang.blogg.se/
Postat av: Filip

Tänkte ge ett tips till Er som vill ha, men inte fått tag på POURs limiterade kängor... kolla in butiken LaRami i Skövde. Butiken är inte bara bevis på att även mindre städer kan erbjuda riktigt schysst shopping - LaRami har dessutom kvar POUR-kängorna i dom flesta storlekarna. Och mycket annat coolt för både tjejer och killar.

2008-10-10 @ 21:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91