Tävling-Vinn Watchstrap från Smart Turnout!!!



Vill du bli den lyckliga vinnaren av ett klockarmband från Smart Turnout (leverantör till bla. JPress)? Allt du behöver göra är att skriva den bästa motiveringen till varför just du skall vinna och posta den i kommentarsfältet.  Så ta nu chansen att vinna denna åtråvärda accessoar nu. Lycka till!

Tävlingsregler: Lämna den bästa motiveringen i kommentarsfältet och ha cansen att vinna Smart Turnout klockarmbandet. Vinnaren koras Fredag 31/10. Glöm inte att skriva namn, och mailadress så jag vet vem jag skall kontakta! Klang.blogg.se bestämmer utefter sitt tycke den bästa motiveringen och beslutet kan inte överklagas. OBS klocka ingår ej!

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Kan du inte, som med din klädstil, vara åtminstone lite originell, Klangen? Bara göra någonting för att sticka ut. Det här konceptet med att motivera varför man bör vinna är ju riktigt trött. Bättre kan du.

2008-10-24 @ 14:07:59
Postat av: Dennis

Skoj med tävlingar, mer sådant Klang! ;)

Postat av: Fredrik

Jag tycker att jag bör få ta del av ett snyggt tygarmband nån gång i alla fall.

Mitt nuvarande har börjat lukta konstigt.



Fredrik

2008-10-24 @ 15:56:26
Postat av: Simon

Jag är helt enkelt så himla stilhandikappad. Snälla hjälp mig käre Klang!

2008-10-24 @ 16:00:46
Postat av: Johan

Cleas på King har ett sådant, vill vara lika cool!

2008-10-24 @ 16:52:09
Postat av: Filip

"köpte" nyligen en klocka med samma färger i armbandet (dock bara två ränder), en swatch från 82 på blocket (vrakpris; 1200 kr). tyvärr kom den aldrig hem till mig, och säljaren gick upp i rök. polisen tar tag i saken om 3-4 månader. hm. ett nytt armband är ju trots allt en bit på vägen :)

2008-10-24 @ 17:29:04
Postat av: Karl (Glenn)

OK så här är det, jag bor i regniga göteborg, staden med stort G. I götet är människorna kända för att vara goa men inte så särskilt fashion som i tex stockholm. Detta band är inte heller särskilt fashion men dock väldigt gött och fin och skulle passa fint runt min smala handled. Gör en go göteborgare en tjänst och ge priset till mig.

2008-10-24 @ 18:25:52
Postat av: Erik

Eftersom jag såg din sköna tolkning av preppy för en tid sedan och tänkte på bräkig malmöitiska: "Fy fän va snyggt, om jag bytar ut skorna mot mina sneakers och tar min favvo klocka och sätter på ett sådant där tygarmband som alla sätter på sina Submariners nu för tiden." Sen har jag letat som en tok efter detta (hos bla singular). Tokigt nog så återvände jag aldrig till källan för inspirationen. Klang, mannen myten, klockarmbandet.

2008-10-24 @ 19:13:55
Postat av: Anton

Jag skall vinna eftersom jag inte ens har en klocka, men skulle på direkten införskaffa en om jag hade ett sådant läckert klockarmband!



/Anton

2008-10-24 @ 20:34:36
Postat av: Häxan Pascall

Jag vill vinna för att jag vet att jag skulle va så himla fin i det och att det skulle passa så bra till mina skor. Annars tycker jag att du ska vinna för att du va så duktig igår! Såg dig på spyan, du va grym!

2008-10-24 @ 20:36:05
Postat av: Diskus

Trist att du väljer denna tävlingsform klang, det blir bara massa fjäsk och falskhet.

2008-10-24 @ 21:02:15
Postat av: Fredde

Tänker inte hålla på med fjäsk o sånt. Min motivering är helt enkelt att mitt svarta klockarmband börjar bli lite väl tråkigt.

Kontaktas via bloggen!



PS. Mycket kul med tävlingar! DS.

2008-10-25 @ 00:19:17
URL: http://fredde123.blogg.se/
Postat av: steffo

bakfull och svettig ligger jag och tycker synd om min tarm, dock är det tur att ett fagert klockarmband pryder min arm.

2008-10-25 @ 01:44:23
URL: http://www.mrsteff.com
Postat av: Pop

Klockorna i Stockholm kanske pinnar på något kvickare än här nere på den skånska myllan men det är ack så trevligt att ändå kunna stoltsera med en trevligt dinka på armen. Fick ärva min morfars klocka för en tid sedan men remmen lös med sin frånvaro, kanske kan du bidraga med den så blir det en tidlös blandning av gammalt och nytt!

2008-10-25 @ 17:47:18
Postat av: Ted

Min Armani-klocka ser alldeles för Armani ut i sitt svarta läderarmband. Skulle behöva något annat, typ den här i tyg. Fantastiskt bra motivation, eller hur?

2008-10-25 @ 19:01:44
Postat av: Ed

Var snälll och ge mig armbandet för att jag inte skulle ge bort det till min polare som fyller 20 i början av november utan gladeligen behålla det själv

2008-10-26 @ 08:58:48
Postat av: Anonym

Christoffer: Man måste ha en motivering/motprestation enligt svensk lag. That´s why. Annars är det "lotteri" och är som sagt olagligt.

2008-10-26 @ 14:12:05
Postat av: Ruby Rogers

EN TIDLÖS PLIT FRÅN HÖKARÄNGEN

UTAN ARMBANDSUR TAGITS PÅ SÄNGEN

MED BORTTAPPAT UR

HAN HOPPAS PÅ TUR

ÅH HJÄLP PLITEN TILLBAKS I SVÄNGEN!



(Det bor en gubbe i mig. Han gillar limerickar. Och han har ett ur utan band.)

2008-10-27 @ 01:19:32
URL: http://www.rubyrogers.blogspot.com
Postat av: johanness

Att plugga heltid är rätt tidskrävande och att hinna i tid till bussen är ganska svårt, särskilt när man utan klocka står framför spegeln på morgnarna och väljer kläder. Med ett klockarmband att fästa en klocka i skulle jag kunna skapa en lite bättre framförhållning så jag hinner styla mig själv i lugn och ro.

2008-10-28 @ 21:32:59
URL: http://webbplats87.blogg.se/
Postat av: Conny

Rött och blått är flott och mitt gamla armband luktar inte gott!

2008-10-30 @ 16:22:41
Postat av: Simon

Jag är helt enkelt både fattig och smaklös.

Hjälp mig Klang!

2008-10-31 @ 13:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91