Burberry Parfum-The Beat



Den
andra parfymen beat i serien  (den första är för kvinnor) skall gå hand i hand med sin föregående. Den släpps nu under september och det är ingen mindre än Christopher Bailey själv som agerat ad. Med tanke på kampanjens modeller och hur de ser ut riktar sig denna parfym till de lite yngre. Ett smart val då de vill lämna den lite gubbiga känslan märket har bakom sig. Christopher säger fölkande om den nya parfymen "I wanted real people doing real things, not just a bunch of models," said Bailey, adding that he knew all five men from previous projects. "I didn't want it to be just about a handsome guy looking smolderingly into the camera. The ad image is so important to show your point of view -- I wanted to articulate the fragrance's attitude with the visual. Together, they sum up the feeling that anything is possible." Nej ingenting är omöjligt.


Bild: Photographer, David Sims. Art Director, Christopher Bailey & Styling by Fabien Baron

Kommentarer
Postat av: robin



är du säker på att bailey varit ad och baron stylat och inte vice versa?

haha

2008-09-22 @ 12:27:13
Postat av: Peder

Du skrev tidigare att buttondown var ett klassiskt plagg som aldrig "går ur stilen", men vad betämmer vad som är klassiskt, När du för ett antal år sedan tog av dig din von dutch keps, sa du då att det var ett klassist plagg?

2008-09-22 @ 14:27:18
Postat av: Klang

robin-med tanke på att Baron är ad tyckte jag samma. efter googat olika källor står det samma info på alla. Så tills nya källor trillar in så får de stå kvar.

Peder-Du kan ju inte jämnföra buttondown med truckerkepsar från Von dutch. kepsarna blev en supertrend som dog lika snabbt som den kom, skjortorna har funnits i modet länge.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91