Gårdagens fynd!


I havet av jeans, kläder, jackor och skor fyndade tre superfina fynd. Med ett nästan djuriskt letande och ett stressat sinne sökte man igenom de fint vikta högarna för att sedan en kvart senare inte se mer än ett slagfält med kläder överallt. Efter ca en timme begav jag mig med en stor hög plagg till provhytten för att sedan konstatera att man kanske inte ska köpa för köpandets skull. Efter en noggrann rensning gick jag hem med den otroligt fina smokingen, en kort dubbelknäppt ullkavaj och en grå slipover. Riktigt nöjd kan jag säga! Har ni hunnit fynda någonting än?


Bild: Rosen ingick naturligtvis inte, men åkte på inför gårdagens kräftskiva.

Kommentarer
Postat av: kimandra

tack for en skon och inspirerande modeblog! om du gillar manligt vintage mode sa finns vi har for dig!

kram

Postat av: Kd

fanns det mkt fina skjortor o sånt? mönstrade?



vad tyckte du om utbudet?

2008-09-04 @ 14:41:33
Postat av: max

var det billigt? har för mig att det inte brukar vara så jätta bra utförsäljningar hos acne

2008-09-04 @ 17:31:42
Postat av: Simon

Utbudet bestod mestadels av jeans. Väldigt väldigt lite fina skjortor och även skralt med tröjor och koftor. Har man lite udda strolekar så kan man fynda ordentligt bland kavajerna! Själv hittade jag ett par rödrosa manchesterbyxor. Rasande sköna i alla fall :)

2008-09-04 @ 17:37:45
Postat av: Simon

Priserna var okej. Jeans och tröjor 400 spänn styck (tre jeans för en tusing. Kavajer 700 spänn. Ångrade nästan att jag inte köpte en jeansjacka :)

2008-09-04 @ 17:43:52
Postat av: mar

Fick stå 20 minuter i kö och när jag väl kom in var det kaos. Tur att de inte släppte in alla på en gång. Högar av jeans överallt. På golvet, i trappan och på borden. Orkade man leta så skulle man säkert hittat något fynd. Är lite besviken på tröj/skjort området vilket jag trodde skulle finnas mer av.



Blir väl en tur till acne outlet nu?

2008-09-04 @ 19:26:29
Postat av: BloggerGossip!

Din underbara modeblogg har blivit utvald och tillagd för recension på http://bloggergossip.com !

Postat av: Klang

kimandra-skönt att höra!

Kd-Utbudet på toppar över huvudtaget var ganska dåligt. Kavajer och jeans fanns det gott om.

max-det var hyffsade priser, inte dunderbilligt.

Simon-Då missade jag manchesterbyxorna, fan ;)

mar-ja de va riktigt dåligt med skjortor faktiskt. Hörde att de va svinlång kö,

BloggerGossip!-Kul att höra!!

2008-09-05 @ 11:22:11
URL: http://klang.blogg.se/
Postat av: Nathalie Kallmyr

Hej gammle vän.... fick se dig av en händelse.. så tänkte jag att det skulle vara kul och höra hur det är med dig!(du ser ut att ha det bra). med mig är det bara bra!;) jag ser att du är mycket ute.. och gör sthlm osäkert... är du aldrig "hemma" i den lilla hålan? kramar Natta

2008-09-06 @ 05:23:14
Postat av: milo

gillar den nedre!

första gången jag är inne på din blogg av någon konstig anledning, trevlig var den iaf!

2008-09-29 @ 12:53:30
URL: http://milostyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91