Inspiration-Pälsjacka


Ett av köpmålen på Acnes utförsäljning var den korta pälsjackan (som inte kommer i produktion, gäller även de fyrkantiga krockodilskorna!). Hittade den i rätt storlek dock fel färg. Jag övervägde att köpa den och fick tipset att färga den men innan jag han tänka färdigt var den borta, snopet. För 700 kr kunde det kanske ha vart värt besväret men men. En annan fin pälsjacka är den över från Marc Jacobs, och jag lovar hade jag hittat den för Acnepriset så hade det kvittat om den vart rosa. Vet inte hur det är att färga om, har aldrig provat. Funkar det eller blir det fult?

Jacka-Marc Jacobs
Skjorta-Jil Sander
Väst-Carlos Campos
Slips-Lanvin
Byxor-Ralph Lauren
Skor-Lanvin
Hatt-Costume National

Kommentarer
Postat av: christoffer

Hej Robin!

Jag undrar om du har kvar din bomberjacka från acne?

2008-09-06 @ 17:44:24
Postat av: Ola

När får vi se fler rockar och höst jackor??

2008-09-07 @ 15:58:00
Postat av: Svensson

På rak arm; att färga päls kräver nog inte bara vansinnigt mycket färg utan även rätt utrustning och kunskap. Inget man fixar hemma i köket, med andra ord.

2008-09-08 @ 10:22:56
Postat av: Klang

christoffer-japp den hänger hemma.

Ola-Snart, snart

Svensson-Nee det är nog kanske inte det smartaste att försöka sig på själv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91