Louis Vuitton för Vogue Homme Japan



Det är sällan manliga modetidningar (eller i detta fall lösnr)  blir så hypade som nu. Det är Vogue Homme Japan som är i farten igen och släpper bilder från deras Louis Vuitton plåtning (inspirerad av Daft Punk) som är plåtad av Daniel Sannwald. Dessa 3D bilder är riktigt snygga och känns nya och coola. Mer variation och mer Vogue Homme Japan, som lyckats få mer press en någonsin. Frågan är om det är bra att släppa materialet på nätet eller inte, kan man se allt innan går man då och köper tidningen?



Bild: Photography, Daniel Sannwald. Art direction, Rizon Parein, Gary Card and Daniel Sannwald.
Stylist, Shun Watanabe. 3D Design, Rizon Parein

Kommentarer
Postat av: nh

Hur får ni tag på sånt här jag menar selectism skrev om detta för länge länge sen och mycket av era bilder verkar vara tagna från browns?

Å andra sidan så är det bra att du håller sveriges män vakna, tack för det

2008-09-16 @ 20:41:02
Postat av: Anonym

nh-selectism skrev om det i går, såå länge länge sedan?

2008-09-16 @ 21:47:09
Postat av: Anonym

värt att notera är kanske att detta är det allra första numret någonsin av Vogue Homme Japan, därav allt krut som lagts ner i numret (bildligt talat).

2008-09-16 @ 22:09:07
Postat av: nh

Det kanske blev ett länge för mycket där? Me min undran gällde igentligen om ni modebloggare bara kan sno av varandras ?

2008-09-17 @ 14:09:37
Postat av: klang

Nh-Vi följer modenyhetssidor, forum mm. Allt för att få ut info till er. Vid Svenska nyheter får vi de av olika pressmeddelanden. Det tar sin tid, och för att svara på din kommentar under, jag ser inte att vi snor från varrandra. Ingen får infon själv och jag tror märkena blir glada ju fler som skriver och publicerar reklam för dem.

Anonym-Jag läste det faktiskt inte hos Selectism utan i ett forum. Det skulle inte gå om man kände sådan press att få ut allt först, då hade jag fått suttit och uppdaterat sidor dygnet runt.

Anonym-Det stämmer bra de.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91