Nyköpt-Sidentyger!!!


Jag nämnde att min kära vän befann sig i Indien på semester för ett tag sedan (ja vet, ett riktigt svin!) och inte nog med det kom han hem med presenter till mig! Först och främst en hampahatt som skall formas och stylas i liknande form som denna men inte minst metervis med sidentyg (inget sidenkallingstyg utan grövre skrynkelhärligt sidentyg, mumma) . Imorgon skall jag därför förse alla handens fingrar med fingerborgar och följa med en annan vän vars nykel går till en fullständigt aptrevlig designstudio. Där skall jag få hjälp att sy i alla fall ett par T-shirtar i enkel modell och lite annat smått och gott. Trevligt med vänner med semesterkassor och nyckelknippor, eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Ida

Fast det är vävt sidentyg va? Ska du göra t-shirts av det? Låter trevligt. Jag har haft systuga ett par dagar nu. Gjort halsband med frans och ett par byxor av genomskinlig voile.. blev rätt bra.

Postat av: Anonym

Klang, du är så trendig om dagarna när du jobbar på NK!

2009-04-01 @ 17:51:46
Postat av: Frank&Rémy

Håller med, nästan för trendigt!

2009-04-01 @ 17:52:31
URL: http://whocaresitsonlyfashion.com
Postat av: Fia

Väntar med spänning på resultatet!!

2009-04-01 @ 18:13:52
Postat av: Anonym

Frank&Rémy är dock långt ifrån trendiga

2009-04-01 @ 18:14:18
Postat av: milo

Well, loving this, can't wait!

2009-04-01 @ 18:31:55
URL: http://milostyle.se
Postat av: johanna

t-shirts av sidentaft? njaaaa..men vill du ha en t-shirt som är helt stel så visst. men lämna deodoranten hemma. sidentyger får stygga fläckar av svett men ännu värre av deorester.

2009-04-03 @ 07:26:32
Postat av: Klang

Ida-Byxorna ala Acne aw 09?

Anonym-lol

Frank&Rémy-lol

Fia-jag han göra ett provplagg. Halsen blev dock förstor, de skall ändras nästa gång=)

Anonym-Som ni pratar ;)

milo-Det är sjukt kul om inte annat

johanna-De skall jag tänka på. Synd att jag både svettas och använder deodorant. Får sy in svettlappar haha.

2009-04-05 @ 22:43:46
URL: http://klang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91