Det doftar Acne hemma hos mig...


I Acnes goodiebag (senast på presentationen för AW 09/10) fick man ett doftjus som signerat Lilla Nygatan 23. På just Lilla nygatan 23 ligger Acnes huvudkontor och det är den byggnaden doftinspirationen kommer ifrån. Acne fick hjälp av doft tillverkarna BYREDO och parfymeraren Olivia Giacobetti som tillsammans skapat en doftljus som bara kommer att säljas i Acnes flaggskeppsbutiker. Jag har aldrig tidigare använt mig av doftljus men nu tycker jag det är supertrevligt, kanske för att de luktar Acne när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Oscar lauridssen

Jag har aldrig tidigare anvønt mig av doftljus men nu tycker jag det ør supertrevligt, kanske fær att det luktar acne nær jag kommer hem,,,,,





Ohh vad jag hoppas att Acne slæpper en Bajskorv som godis eller kiss o dricks, kan bara se det framfør mig, har aldrig gillat bajs men nu nær Acne gør det kan jag inte riktigt sræ emot.



Klang ryck upp dig nu før i helvette!

2009-02-07 @ 09:34:15
Postat av: Anonym

acne är jordens sämsta märke!!! hur kan du ens nämna skiten!!

2009-02-08 @ 12:25:44
Postat av: Marke

Fy fan, kroppsvätskor och var luktar ju i allmänhet äckligt, så det låter som om det börjar bli dags att städa.

2009-02-09 @ 17:43:24
Postat av: Anonym

jag blir i alla fall nyfiken på hur det luktar! vet du priset på det eller när det kommer börja säljas i butikerna?

2009-02-09 @ 18:09:43
Postat av: Klang

Alla-HAHA lol ta inte allt på så stort allvar!! Jag har textrader att fylla utoch hur jävla kul är de varje gång, man får ju komma på lite roligheter ibland. Ryck upp er själva før i helvette!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91