L'Officiel Hommes #15


Bild: Angela Lindvall by Milan Vukmirovic

L'officiel Hommes brukar vara en hyfsat bra modetidning för män och med hyfsat snygga covers. Det nya nr överglänser inte någon av mina förväntningar. Visst ser Angela snygg ut och allt de där men inget jag vill se på framsidan av ett sådant stort manligt modemagasin! Här vill man se någon upcoming manlig modell iklädd några av säsongens alla trender eller någon konstig hatt, ja va fan som helst. I love L(X)angela funkar inte i min bok iaf, eller va tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Frank&Rémy

Vem fan bryr sig om det funkar i din bok eller inte?

Postat av: Peter

Men varför i helvete läser du hand blogg då?!

2009-01-31 @ 11:44:34
Postat av: wtf

eru bög lr?

2009-02-02 @ 18:12:24
Postat av: Klang

Frank&Rémy-Inte du tydligen.

Peter-Kunde inte sagt de bättre själv

wtf-Va då rå, sugen på date?

2009-02-03 @ 12:50:15
URL: http://klang.blogg.se/
Postat av: Paris

Jag köpte L'Officiel hommes i Paris förra veckan och min tidning pryds av Andres Velencoso. På framsidan står det I Love L(X)Andres.

2009-02-03 @ 23:56:38
Postat av: Armin

Hon är sjukt het! :D

2009-02-04 @ 19:49:10
URL: http://damnthatarmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91