THE PRADA SHOES!!!


När jag skriver detta inlägg (för när jag kommer hem från jobbet imorgon finns det garanterat både visningsbilder och detaljbilder ute på nätet) har jag inte hittat hela Pradas höstkollektion på nätet förutom vissa sneakpeakbilder och egenfotade bilder från visningen. För att komma till sak så kan jag nästan påstå (efter det lilla jag sett) att Pradas höstvisning är den bästa Miuccia gjort på flera säsonger, ifs har Pradas kollektioner vart bra de senaste åren men jag är i lite av extas just nu. Det är nitade kraglösa rockar, nitade skjortor, läder och svart svart svart svart. Jag älskar det jag ser och vill ha mer bilder nu nu nu... Kolla bara in dessa skor! DAMN...

Edit: Nu hittade jag bilderna, kolla in visningen här, fucking hell.

Kommentarer
Postat av: Anonym

faaaaaaab!!

2009-01-19 @ 15:50:48
Postat av: Klang

Anonym-indeed


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91