Tiger Of Sweden AW 09/10


Tigers visning var den som förvånade mig mest idag. En snyggt stylad visning med fina rena kläder med From Russia With Love känsla. Ryssmössor, sammet, polos och låånga cardigans förvandlades Tiger från halvtråkigt till nice, rentav förvånansvärt supernice (jaa jag är trött klockan är över 2, dock speglas det inte av i mina tankar om Tiger). Kul att modeveckan hittills levererat bra och snygga visningar, trotts att vissa internationella presspersoner klagat lite på likheten mellan våra olika märken.
Kolla in mina fina bilder här vättja! Svenskt it is grrrr...

Kommentarer
Postat av: Stefan

Grymt fräsch!

Postat av: Klang

Stefan-Mycket fint var de-

2009-01-28 @ 16:00:23
URL: http://klang.blogg.se/
Postat av: Robin

Loafersen med tofsar är ju to die for!

2009-01-31 @ 14:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91