Yeehaa, Give Me Cow!


Cowboy trenden har jag redan skrivit om en hel del och till våren ser vi den stort både för dam och herr. Själv är jag redan en sucker för detta cowboyhalsband från Acne som med passande namnet Cow är sommarens coolaste halsband. Här har de spunnit vidare på olika kubiska mönster och valt att göra halsbandet Cow o trä, samma som sina klackar på deras damskor. Ett Cow-halsband och väst så blir du lagom vilda västern i sommar, och den dosen kanske räcker. Själv skulle jag så vilja ha en schyst hatt och de färgade crockobootsen som jag aldrig fick tummen ur att köpa. Men först och främst får de bli Cow, när de nu släpps i butik vill säga...

Kommentarer
Postat av: Karin

Oh yes! Superfint och jag såg det i Acnebutiken på Åhlens City igår. BAra att shoppas loss :)

K

Postat av: matts

om jag inte såg helt fel så finns de redan i acnes webshop också :>

2009-01-31 @ 14:33:33
URL: http://commeilfaut.papper.fi
Postat av: Gabriel

Klang! Är det så att jag har missat något eller gick inte Our Legacy på Berns? Och i såna fall varför inte?

2009-02-01 @ 13:20:38
Postat av: Erik N

Our Legacy har väl bara visat på mässor i Paris och New York och något mer ställe. Och då är det inte catwalk som gäller.

2009-02-02 @ 19:46:24
Postat av: Mussi

tur Acne finns i Göteborg då. Drar dit snart och köper mig ett.

2009-02-02 @ 21:07:04
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: Klang

Karin-Får ta att göra de;)

matts-Jo jag såg de. Missade de först iom att de inte låg i accessoarkategorin.

Gabriel-Nej de visade inget i sverige. Kan inte svara på varför tyvärr.

Erik N-de flesta andra märkena visar upp på de stora mässorna men det kan ha vart finansiella skäl kanske.

Mussi-gör de!

2009-02-03 @ 12:49:04
URL: http://klang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91