YSL No Lace Plimsole


Letar du redan efter sommarens snyggaste Plimsoles och kanske också den dyraste? I så fall kan jag gladeligen rekommendera YSL som gjort en skosnörelös uppföljare från
förra sommaren fast i snyggare material. Mockan är materialet att satsa på i vår (själv skall jag köpa en bikerjacka i mocka) och jag hade nästan kunnat tänka mig ett par Plimsoles som slit och slängskor (läs nästan, gillar inte Plimsoles) i sommar om de var signerade YSL. Klicka här för att se den svarta varianten.

Kommentarer
Postat av: HvH

riktigt snygga!!

2009-01-13 @ 17:07:38
Postat av: Klang

HvH-Gillar att de fått fram ett slitet intryck i mockan.

Postat av: Sebastian

De svarta hade varit något för mig, om det inte vore för att dom antagligen är lite för dyra för ett par skor jag bara kommer använda en vår/sommar säsong. Har ju inte kollat priset, men bara det att de är signerade YSL gör att jag inte ens gör mig det besväret :P Intressant blogg i övrigt dock, länkar gärna till den, och kommer att fortsätta titta in här.

2009-01-14 @ 23:39:53
URL: http://stylebyblondinsebbe.blogg.se/
Postat av: Klang

Sebastian-Håller med helt och hållet!

2009-01-15 @ 19:40:09
URL: http://klang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91