Lagom SS 10


Lagom var märket som förvånade mig mest på modeveckans andra dag. Med tanke på namnet och det innan ganska okända märket hade jag inga större förväntningar när jag satte mig ner för att justera kameran. Men så fort musiken startade och modellerna gick gatan ner förvånades jag, på ett positivt sett! Det var ganska lagom trendiga basplagg men med otroligt fina färger och material och med rätt styling och accessoarer blev det en riktigt väl sedd visning!

Klicka här för backstage och visningsbilder.

Kommentarer
Postat av: Robin

Om jag inte misstar mig helt så ser det ut som Axel Tiderman i den oranga skjortan!? Isf kul att se en Östersundare på Catwalken ;)

Postat av: Ida

Det är en vännina till mig som designar Lagom ;) hon är grym även om det kanske inte riktigt är min stil (dvs inte så svart.. ) Men jag var oxå så impad av visningen. Bara synd man inte kunde vara där live så att säga.

2009-07-05 @ 14:56:11
URL: http://www.fashionnerds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91