Dagens(outfit)!


Bild:Finest.se
Nattskjorta, Acne. T-shirt, Human Scales. Pärlkreation, Hatt, Egengjord.

Jag och Johanna tar några öl när POUR huserar festfixare på Café Opera i torsdags natt. Under nattskjortan har jag min pärlbroderade brosch som är anpassad för T-shirtkragen som lätt byts ut när det passar. Den tog några timmar att göra men resultatet blev ganska bra om jag får säga det själv. Hade jag fått gjort om den hade jag valt träpärlor för att slippa en del av glansen, men det är lätt att vara efterklok.

Kommentarer
Postat av: gud

Du behöver inte overusea din jävla hatt. Den är riktigt ful klang. Den fuckar varenda outfit du har på dig. Seriöst? Vad är fel på dig? Kollat för många gånger på indiana jones och försökt twista till det med lite pirates of the caribbean. Usch, den passar inte in, på dina helfärgade plagg. Du har inte stil nog att ens bära upp den en gång. Du är för stel helt enkelt. Som du snackar om med skinnjacka.. Du är inte tillräckligt indie.

2009-06-27 @ 17:07:33
Postat av: M

Men hallå vem är bonden från landet? Indie, Pirates of the Caribbean, Indiana Jones o för stel och twistad! Inge fashion sense eller termer där inte;)

2009-06-27 @ 19:36:40
Postat av: zxvxcvds

Vi snackar OVER-USE. Man kan inte använda samma jävla hatt i 30 olika sammanhang. Hattan skulle säkert fungera till en sammanhängande outfit, men fan inte klangs tråkigt stela stil.



Jaha, man har 100% koll på fashion om man har en ful hatt på sig på 30 olika sammanhang och tror sig vara en trendsättare trots att ingen tar en efter.

2009-06-28 @ 16:28:21
Postat av: Klang

Vill jag ha min fula hatt i 30c olika sammanghang så har jag de. Som svar är jag glad att hatten inte följs av så många då det inte hade varit lika roligt att ha den. Snälla läs inte min blogg om du stör dig på mig i min hatt, det är redan så varmt ute och jag orkar inte gnällspikar idag!

Postat av: Ink

Hahaha, way to go, you've copied yet another look from Lanvin's runway show. Do you have your own style at all?

2009-07-14 @ 11:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91