Inspiration-Camo


Nej men titta hör, nu fick jag in lite camouflage på bloggen också! Vet inte varför men jag råkade snubbla över ett antal plagg/accessoarer i temat och tänkte "Pelle" här har vi ett inspirationsinlägg. Väskan hade trots allt suttit fin fint i min garderob. Lite newmoneyghettokänsla, nice!

Kavaj-Lanvin
(Camouflage) Tröja-Rugby by Ralph Lauren
(Camouflage) Shorts-Marc by Marc Jacobs
Boots-Maison Martin Margiela
(Camouflage) Väska-Murakami x Louis Vuitton
Solglasögon-Linda Farrow x Raf Simons

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG HAR DEN VÄSKAN!

2009-06-05 @ 18:13:52
Postat av: mr

nog heter det väl ändå kamouflage med K på svenska.

"Camouflage" är engelska stavningen.

2009-06-05 @ 21:34:23
Postat av: ruben

njaee.. shorts och de bootsen?

2009-06-08 @ 17:21:55
Postat av: Klang

Anonym-Gött för dig!

Mr-Jag är lite för internationell för my own best.

Ruben-Kanske inte de mest ultimata på sommaren, visst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91