Raf Simons SS 10


Jag gillar verkligen den mer välklädda äldre Raf Simons-mannen som vi hör får se växa fram för andra säsongen i rad. Den unge modekillen har växt upp till något i mitt tycke väldigt snyggt med otroliga rockar och kostymer. Lekfullheten finns kvar och modegraden har inte försvunnit på vägen. Lägg ett extra öga  på de transparenta topparna med ormtryck som kommer att bli en given stylingbyggkloss i de stora modemagasinens editorials nästkommande säsong.

Klicka här för alla visningsbilder.

Bild: Krålande ormar hos Raf Simons SS 10

Kommentarer
Postat av: Jesper

Det känns som att Raf Simons har övergivit sitt grundideal.



Precis som KVA har ruinerat Dior Homme, så gräver Raf Simons sin egen grav.



En av de sämre kollektionerna från Paris i mitt tycke.

2009-06-28 @ 12:01:15
Postat av: Fab

Jag tycker det ser skitbra ut, kanske är det för att jag ritade skrämmande lika rockar för ett halvår sedan.

2009-06-28 @ 15:00:48
Postat av: Diskus

Nej det där var ingen höjdare!

2009-06-28 @ 17:19:10
Postat av: Frank&Rémy

Håller med Jesper starkt, känns som Raf har helt övergivit sitt grundideal. Jag menar kolla bara på de krålande ormarna, allvarligt talat!



Medan KVA ruinerar Dior Homme så gräver Raf sin ege grav, och den blir djupare o djupare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91