Balmain i Love Magazine!!!


Damvärldens mest hypade vårkollektion kommer från Balmain, till hösten kanske det smittas över till männens?! Balmains första herrkollektion är en mörk, hård och rockig vilket inte faller mig riktigt i smaken. Dock tycker jag Love Magazine lyckas fånga en snygg look med modellen Clément Chabernaud. Va tycker ni om Balmains första herrkollektion? Själv är jag extra förtjust i lädertrenchcoaten... Klicka
här för för att komma till Love Magazine´s blogg för större bilder.

Kommentarer
Postat av: anonym

läder trenchen ser snygg ut

2009-03-27 @ 11:52:26
Postat av: milo

Det ser ju snyggt ut, men om hypen sprids och priserna blir som på tjej sidan så blir det killerprices, det blir typ, en bil? eller en jacka? bil?jacka?

inte så kul för mig iaf.

Postat av: Anonym

det enda att exalteras över är ju clément

2009-03-28 @ 00:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91