Inspiration-OffShore


Fy fan, alla åker utomlands! Nu är min bästa vän i Indien och jag fryser mitt vita arsle av mig. Så idag tänkte jag på min egna semester och hur förbannat långt bort den är men även hur jag skulle vilja se ut en sen sommarkväll vid havet hemma på västkusten. Nu skulle jag aldrig klä mig just så här men känslan av att kunna göra de kändes bra, eller nee föresten. Kanske än mer jobbigare att se snöfan på marken och sedan konstatera att jag har ytterligare fyra fem månader kvar till långledigheten, dra åt helvete...

Skjorta-Polo Ralph Lauren
Byxor-Acne
Skort-Sperry Top-Sider
Skärp-Bottega Veneta
Väska-Louis Vuitton
Armband-Balenciaga

Kommentarer
Postat av: Cissi

Grymt snygg kombination!

Postat av: David Magnusson

Snygg kombination med skjortan och skorna!

2009-03-05 @ 10:25:24
Postat av: Anonym

Skjortan är fin men skorna nja

2009-03-05 @ 16:08:59
Postat av: Anonym

Lanvinstuk på skorna?

2009-03-05 @ 19:05:15
Postat av: Fia

Hahahaha

2009-03-06 @ 09:39:53
Postat av: Elin

Snyggt! Trevlig helg!

2009-03-06 @ 09:59:07
URL: http://elinisabellaeriksson.blogg.se/
Postat av: Klang

Cissi-tack tack'

David Magnusson-där lyckades jag

Anonym-jaja alla kan inte gilla de ;)

Anonym-Det finns faktiskt mycket seglarskoliknande skor med sneakerssula i vår

Fia-;)

Elin-Tack desamma!

2009-03-06 @ 11:15:57
URL: http://klang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91