Inspiration-Velvet


En trend som smyger sig på denna våren är sammet. Vi ser de hos många internationella märken just nu och materialet fortsätter även in på hösten. Över har jag plockat ihop olika typer av sammetsplagg som kan inspirera, men givetvis tycker jag inte du skall bära allt på en och samma gång. Själv skulle jag gärna hitta ett par liknande byxor i riktigt skinande sammet eller en snygg gyllenfärgad kavaj.

Kavaj-Tony Melillo
T-shirt-
Mastermind Japan
Byxor-Lanvin
Väska-Prada
Skor-Emma Hope
Brosch-Alexis Mabille

Kommentarer
Postat av: ,

love the Shoes!

2009-05-26 @ 19:59:28
Postat av: Mario

Love the shoes!

2009-05-26 @ 20:00:40
Postat av: Sophie

Sammet är riktigt hett. Själv hittade jag mig en lång sammetsklänning idag på Second Hand som planeras designas om till en klänning/t-shirt.

Postat av: Klang

,-They are cool

Mario-yeah

Sophie-nice

2009-06-01 @ 00:40:04
URL: http://klang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91