Marnis badshorts tack!


Badshorts är en sak som kan framkalla både lycko och ångestkänslor för många. Själv är jag ingen strandkille då jag vet att min vithet bara skulle kunna överskinas om en isbjörn eller liknande skulle ha simmat in på helt fel vatten. Vilket inte är troligt. Skall jag då strippa ner mig till förödmjukelse så skulle jag iaf vilja göra det i ett par jävligt snygga badshorts. Den kompensationen skulle gärna komma från
Marni! Ruskigt snygga i perfekt strandlängd och färg. Ett tips om någon mer än mig skulle vilja lägga vantarna på ett par är att Marni redan rear ut hela sin vårkollektion på hemsidan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

såg dig ute i onsdags, tycker att du är jätte söt ;)

2009-05-29 @ 11:41:30
Postat av: HvH

Håller med, dom var riktigt snygga!

2009-05-29 @ 14:19:21
Postat av: Klang

Anonym-va glad jag blir=)

HvH-rea!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91