TheEndOfFasionWeek!

Klang
Igår hade tidningen
Odd At Large en "the end of fasion week" fest som gick av stapeln på Teatron. Hela storryn kan du läsa på Hanna Fridéns blogg. Anledningen till att jag bloggar om samma är att Hopplösa Modenördar var istan igen och jag fick turen att hänga med dessa underbara tjejer på festen. Kvällen kunde vart bättre för min del om inte en stenhård festmodevecka hade lurat i bakgrunden. Var trött och sliten men lite party blev det. Mycket roligt och snyggt folk som vanligt på Teatron.

Kommentarer
Postat av: Linda - Sjuktbra.blogg.se

jag gilar dina kollage och sättet du redigerar bilderna :)

Postat av: jonas

mm speciellt gaffa-tejp-bilden som du har 4 ex av.

2007-02-18 @ 23:03:28
Postat av: Ida

Kul att ses igen snubben! det var skoj. Är faktiskt fortfarande inte så pigg. Fick gå ifrån jobbet ;) kramis

2007-02-19 @ 14:31:31
URL: http://luckyem.webblogg.se
Postat av: Marcus R

Helnice! Du heter alltså Klang i efternamn? Jag trodde det var en Kraftwerk-referens eller nåt!

2007-02-19 @ 16:09:41
URL: http://flmbnt.wordpress.com
Postat av: Boston

hello Klangen, hur är läget? Jag har noterat att du har fler kommentarer på din blogg än va Daniel Lindström har på sin!hehe! cool frilla by the way!

2007-02-19 @ 16:19:36
Postat av: Alexander

Snygga kollage och outfits som vanligt. Det enda man kunde önskat är att catwalk bilderna hade varit lite större/tydligare, men dem har man sett på så många andra ställen med så det funkar ju ändå.

Du är egen på något sätt. Det är kul. Fortsätt vara du. Ha det

2007-02-19 @ 21:40:40
URL: http://slips.blogg.se/mode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91