Tipsar-Axcent Jules

Klang

Svenska klockmärket
Axcent Of Scandinvia har sedan slutet utav 90-talet gjort prisvärda klockor till folket. De har även lyckats att skapa klocktrender som större delen utav svenskan folket burit. Själv hade jag klassikern med 3-4 olika band (ett i kamoflage). Nog om dessa ungdomsklockor som jag förövrigt dissade för inte så länge sedan och istället kolla in den ny modellen Jules. Den är skitsnygg och prisläget är under tusingen. Själv hade jag dock sätt att ramen runt skruvknappen togits bort. Jules kommer i fyra olika färger med brunt eller svart band och kostar 898-998 kr. Just det flätade bandet gör halva klockan stilmässigt och skulle sitta fint på min handled då jag tröttnat rätt rejält på mina casio.

Kommentarer
Postat av: Markus W

Tycker den ser skittråkig ut faktiskt :/

Postat av: Robert

Skitful

2008-02-14 @ 22:35:09
Postat av: Niclas

Jag kan nästan stolt säga att jag aldrig gillade dom där "ungdomsklockorna" som du beskrev dom! Jag vägrade att köpa en. Det var lika mycket no-no som dom där JL-hoodsen med det feta trycket! Horrible.

2008-02-14 @ 22:35:48
URL: http://nislas.blogg.se
Postat av: Anonym

dålig kvalite, fattig design.

sanningen är den att för det mesta är dyrare saker bättre, därför att de bästa designerna arbetar för de bästa märkena, därför att de får mest betalt där.

2008-02-14 @ 22:38:42
Postat av: Erkoperko

Mondaineklockorna som du tipsade om förut är extremt snygga. Detta armband var också ruskigt fint och absolut inget fel på urtavlan.

2008-02-14 @ 23:04:44
Postat av: klang

Markus W-nej nej då e du tråkig
Robert-NEJ
Niclas-stolt?
Anonym-ja det var en bra beskrivning=)
Erkoperko-bra där! håller med dig..

2008-02-15 @ 13:31:37
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Clifford

Det är Form Us With Love some designat klockan, det finns solglasögon och smycken i samma serie också. se www.formuswithlove.se

2008-02-15 @ 15:30:25
Postat av: T

Största felet med urtavlan är att det står axcent och inte något mer intressant. Annars är det en trevlig klocka för vänsterhänta, som har klocka på höger arm altså.

2008-02-18 @ 18:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91