Jag vill ha Giorgio Brutini!


När jag satt på Acnes vår/sommarvisning kunde jag knappt slita ögonen ifrån de färgglada snakeskinn
bootsen som spatserade några centimeter från mina ögon. Jag fick redan då ett stort ha begär och när nyheten om att de inte kommer i produktion plingade Giorgio Brutini på dörren! För ca $80 (!) får man en nästintill kopialik variant hem i rött, blått, svart, grått, brunt eller som gud skapade den. Frågan är bara vilken färg jag vill ha, röd eller blå ligger bra till för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Daniel

För ett halvår sedan hade jag aldrig kunnat tänka mig att ta på mig ett par skor i ormskin, men idag har jag starkt ha begär efter den röda varianten.



Frågan är bara om jag inte riskerar att se lite clownaktig ut när de väl kommer på, men det är kanske ett senare bekymmer.

2008-11-12 @ 11:53:40
Postat av: albin

de blå var mycket snyggare än de röda

2008-11-12 @ 13:13:07
Postat av: Bryan

Jag tycker du ska ta de blå.

Postat av: Bryan

Du har råkat skriva "snakekinn" i bakgrunden.

2008-11-12 @ 14:48:27
URL: http://bringthefuckingruckus.blogspot.com
Postat av: klang

Daniel-de får bli en senare fråga!

Albin-nja kluven på frågan

bryan-blaaaaaablablaaaaaaaa x2

2008-11-12 @ 16:59:10
URL: http://klang.blogg.se/
Postat av: Bifurkation

Iofs tror jag att de svarta eller bruna skulle sticka ut tillräckligt, men min skosmak är kanske en aning mer konservativ än din. Fast jag håller med Bryan och Albin om att de blå var snäppet snyggare än de röda.

2008-11-12 @ 18:45:43
URL: http://2furkation.blogspot.com/
Postat av: PG

blått eller svart deffinetly!

2008-11-12 @ 19:07:50
Postat av: petter andersson

Jag har haft georgio brutini ett jakla bra tag nu, alskar dem!!



Ar glad att jag inte ar den enda som kanner till dem!

2008-11-12 @ 20:55:13
Postat av: Klang

Bifurkation-hmm ja som håller mer åt den röda.. får se vilken de blir

PG-Eller blå vi får se

petter andersson-vilken modell har du kört på?

2008-11-13 @ 01:44:39
URL: http://klang.blogg.se/
Postat av: Daniel

Nu kom jag på att jag nog allra helst skulle vilja ha ett par gröna. Ingen som känner till någon annan tillverkar som gör gröna liknande skor?

2008-11-13 @ 12:50:24
Postat av: petter andersson

Klang, jag har en grön version, typ mörk-moss grön, låga varianten. dvs mer sko, den känga?



2008-11-21 @ 00:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91